Vida Bogini Liczba postów : 44 Join date : 26/12/2014
| Temat: Statut Forum Sob Lis 05, 2016 3:32 pm | |
| Ogólne 1. Rejestracja na forum jest równa z zaakceptowaniem regulaminu. Nieznajomość zasad nie zwalnia z ich przestrzegania. 2. Wszelkie decyzje administracji należy uszanować. W razie wątpliwości stworzyć odpowiedni temat w dziale ogłoszenia userów.3. Łamanie regulaminu będzie karane banem, lub usunięciem konta. 4. Czas utworzenia karty postaci to dwa tygodnie, jeżeli czas ten wydłuży się należy poinformować o tym admina. W ciągu dwóch tygodni od utworzenia karty postaci należy stworzyć kartę army, po wyznaczonym nie ma możliwości posiadania army na start. 5. Nasz nick na forum ma być pseudonimem, imieniem lub nazwiskiem naszej postaci. 6. Multikonta są dozwolone. Trzeba o nie tylko dbać, w razie zaniedbań bowiem administracja usunie nieużywane konta. 7. Włamanie na czyjeś konto bez zgody właściciela, będzie karane banem na IP. 8. Jeżeli nie zgłosicie Waszej nieobecności w przeznaczonym do tego temacie, Wasze konto będzie przeniesione do grupy nieaktywni. 9. Wszelakie plagiatowanie cudzych kart postaci będzie skutkowało zakazem gry na forum. Fabuła 1. Bez zaakceptowanej Karty Postaci nie możemy zacząć rozgrywki na forum. 2. Długość postu w tematach fabularnych, eventach, zleceniach powinna wynosić przynajmniej pięć linijek. 3. Bilokacja obejmuje zlecenia. Nie możemy pisać dwóch, zwykłych sesji fabularnych naraz tą samą postacią. 3. Przy opuszczania tematu należy napisać "zt" - z tematu, żeby postać była wolna. 4. Zlecenia prowadzone są przez Mistrzów Gry, którzy wymyślają zdarzenia oraz oceniają poczynania naszej postaci. Orzekają oni o ranach oraz o ewentualnej śmierci naszej postaci. 5. Podczas zlecenia nie można edytować postu, jeżeli zostanie dokonany na niego odpis innego gracza lub MG. 6. W razie pisania scen erotycznych trzeba przed nią zawrzeć "+18". Pamiętajmy, że na forum są także dzieci. 7. W czasie walk piszemy w czasie niedokonanym. Staramy się uwzględnić wszystkie akcje w jak najbardziej szczegółowy sposób, żeby MG mógł dokonać poprawnej oceny sytuacji. 8. Administracja powinna zostać poinformowana, jeżeli użytkownik zechcę przemienić swoją postać w inną rasę. 9. Administracja nie integruje w to, w jaki sposób piszą użytkownicy, jednak MG podczas misji mają prawo prosić o zmianę osoby (np.: 3os.) w celu wygodny prowadzenia misji. 10. Wulgaryzmy w wypowiedziach naszych postaci są dozwolone. Prosimy jednak zachować umiar, bo źle się je czyta jak jest ich nadmiar. 11. Jesteśmy Polakami, dlatego starajmy się używać zasad ortograficznych oraz interpunkcyjnych. Szanujmy nasz język. 12. W przypadku ewentualnej walki na fabule, gracze muszą powiadomić Mistrza Gry, który będzie im taką potyczkę sędziował. 13. Nie ignorujemy postów MG. 14. Interakcje naszych postaci są zakazane. Nie mogą one przebywać w tym samym temacie. 15. W wypadku sytuacji spornych powiązanych z postacią czy jakąś sesją - to administrator ma decydujące zdanie.
Grafika
1. Maksymalne wymiary avatara to 250 px szerokości i 400 px wysokości. 2. Avatar i sygnatura nie mogą zawierać treści erotycznych, rasistowskich etc. bądź jakichkolwiek elementów obrażającego innego użytkownika. Nie mogą się na nim znajdować nagie części intymne. 3. Avatar przedstawia postać, jaką gramy. Nie może różnić się znacznie od opisu wyglądu w KP. W razie małych obróbek graficznych tęczówek/włosów można poprosić jakiegoś grafika o obróbkę graficzną. 4. Na avatarach umieszczamy postaci, tylko z anime/mang/gier, prawdziwe zdjęcia są surowo zabronione. 5. Maksymalna szerokość sygnatury to 450px.
Chatbox 1. Zakazuje się obrażania innych for, osób na chacie. 2. Na chacie staramy się utrzymywać miłą atmosferę. 3. Nagminne wulgaryzmy będą skutkować banem na chat przez dwadzieścia cztery godziny. 4. Nie spamujemy na chacie. 5. Wszystkie kłótnie rozwiązujemy na gg/skype/facebooku. 6. Nie opisujemy scen +18 na chatboxie.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany i edycji regulaminu. |
|