Broń



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share
 

 Broń

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Vida
Vida
Bogini

Liczba postów : 44
Join date : 26/12/2014

Broń Empty
PisanieTemat: Broń   Broń EmptySob Lis 05, 2016 3:42 pm



"Tysiąc lat temu tuż po upadku bogini Vidy, panował na ziemiach pewien cesarz. Ów władca cieszył się niezwykłym poparciem wśród ludności. Stał się dla nich sercem, słońcem, a nawet bogiem. W swojej wspaniałości był jednak bardzo zuchwały. Postanowił stworzyć projekt A, dzięki któremu będzie najbardziej znany i ochroni swój kraj przed swoją śmiercią.
Projektem kierowali najbardziej znani naukowcy na świecie, a najdzielniejsi śmiałkowie uzyskali najlepsze materiały. Ich bronie miały różne kształty, kolory i zastosowania. Nikt nie odkrył w jaki sposób te bronie mają tak potężne działania, nikt nie odkrył też tego w jaki sposób zostały one wykonane. Są legendami dla kowali. Niektórzy próbują stworzyć marną rekonstrukcję Arm, lecz z mizernymi skutkami. Większość ich prac wybuchała, znikała, lub przypominała zwykłą broń. Od tego czasu jedynymi podziwianymi brońmi są dalej cuda legendarnego cesarza."


Co to jest

Arma jest to magiczna broń wykuta przez pradawnych kowali na zlecenie cesarza. Army posiadają różne umiejętności, wyglądy oraz posiadają różne efekty działania.

Honor rodziny od wieków spoczywał na Armie. To dzięki broni niektóre rody bogaciły się bardziej od tych drugich, niektóre Army nie zostały docenione w czasach ich stworzenia, dlatego zapadły w niepamięć. Czasem zdarza się, że zwykły przedmiot może być Armą, ale nikt wcześniej nie mógł tego udowodnić. Warto podkreślić jednak to, że elita doskonale dba o swoje Army, pielęgnuje je i strzeże pod ścisłą kontrolą. W zależności od bogactw, znajomości danego rodu może ich być więcej, lub mniej. Zazwyczaj jeden ród posiada jedną. Od tysięcy lat Army przekazywane są z pokolenia na pokolenie.  Każdy może być użytkownikiem Army, jeżeli tylko ta go zaakceptuje. Arma jest honorem rodziny. Ród nigdy nie dopuściłby kogoś spoza niego do posługiwania się jego bronią. Dlatego czasem bronie te leżą kilka dekad zanim ponownie wybiorą właściciela.


Kim jest prawdziwy użytkownik Army? To osoba, która została zaakceptowaną przez Armę. Aby broń posiadła kolejnego użytkownika, jej właściciel musi umrzeć. Jeżeli osoba niegodna dotknie ją to nic się nie stanie. Będzie zwykłym mieczem, lub zwykłą maskotką.
Ta broń nie jest wybierana przez człowieka, tylko ona sama wybiera go. Arma ma duszę - utkwione są w niej uczucia wszystkich jej użytkowników. Człowiek, którego wybierze, jest najczęściej ucieleśnieniem ideałów jej pierwszego właściciela np. pragnie by jak najwięcej osób zostało zabitych, pragnie odnajdywać szpiegów, pragnie nie zostać schwytanym... Army były tworzone dla najwierniejszych ludzi cesarza, dla jego gwardii, ministrów, a kilka z nich zostały stworzone dla jego rodziny.


Każdy rdzeń, ostrze, rękojeść, rączka, cięciwa jest inna, nie zawsze także jest bronią. Może być czymś zupełnie innym np. lusterkiem, roślina, maskotką... Wszystko zależy od tego, do czego ma służyć. Jednymi z bardziej znanych umiejętność Arm to transmutacja, czytanie w myślach i pragnieniach, iluzja...



Mechanika


Każda Arma na początek ma jedną umiejętność. Jej zdolności mogą być różne - od leczenia, po iluzję, a kończąc na czytaniu myśli. Umiejętności army można rozbudować, dzięki PR'kom.
Kartę Army należy wstawić do odpowiedniego działu i oczekiwać na jej sprawdzenie. Dopiero po jej sprawdzeniu można zacząć używać jej na fabule. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedną armę.
Od złożenia Karty Postaci macie dwa tygodnie na wstawienie Karty Army do odpowiedniego działu. Po tym czasie posiadanie broni przepada.

Lista zakazanych mocy Arm: uczuć, kontroli umysłu, wyobraźni, krwi, czasu.

Poziomy Army
Każda Arma posiadania własny poziom umiejętności, który w zależności od umiejętności i doświadczenia użytkownika może wejść na wyższy poziom. Wszyscy rozpoczynają grę z poziomem pierwszym. Każdy z poziomów obciąża fizycznie użytkownika army.
Leczące Army nie mogą załagodzić obrażeń spowodowanych jej użyciem. Dane obrażenia są nieuniknione.


1Lv. • 15 PR • Brak efektów
2Lv. • 30 PR • Lekkie zmęczenie
3Lv. • 60 PR • Osłabienie, drażliwość, drżenie kończyn
4Lv. • 120 PR • Omdlenie
5Lv. • 240 PR • Omdlenie, spadek ogólnej sprawności fizycznej przez 10 postów

Zdobywanie Levela
Aby zdobyć kolejny poziom Army, trzeba podjąć parę kroków. Po pierwsze trzeba zebrać odpowiednią ilość punktów rozwoju. Wykupienie kolejnego Levelu, musi zostać zaakceptowane przez odpowiedniego moderatora.  Należy napisać trening zaklęcia, lub odbyć odpowiednią sesję z MG, aby go zdobyć. Po odpowiednim treningu zdobywamy kolejny poziom.
Trening na odpowiedni poziom musi mieć odpowiednia liczba słów.


1Lv. • 200 słów
2Lv. • 400 słów
3Lv. • 500 słów
4Lv. • 1000 słów
5Lv. • 1200 słów

Luźne Ramy Działania Arm
Każda Arma jest wyjątkowa. Znajduje się tu luźne działanie ram broni, którym możecie się sugerować podczas tworzenia kart.
1Lv. • zadrapania, skaleczenia, otarcia; leczenie powyższych ran; drobne iluzje, drobne zwiększenie własnych statystyk, przyzywanie małych, niegroźnych stworzeń;
2Lv. • głębokie rany, oparzenia pierwszego i drugiego stopnia, obtłuczenia, zwichnięcia; leczenie ran z Lv. 1 i 2; iluzje dotyczącej jednej osoby; zwiększenie o jeden poziom umiejętności; summony, które siłą dorównują ludziom;
3Lv. • poważne rany, poparzenia trzeciego stopnia, złamania; leczenie ran z poziomów 1-3 Lv.; iluzję dotyczące paru osób, pokoju, otoczenia; zwiększenie umiejętności o 1,5 poziomu; summony dorównują siłą wielkim kotom;
4Lv. • rozległe rany, oparzenia wszystkich stopni, otwarte złamania kości; leczenie powyższych ran; iluzja dotycząca terenu 80m2; zwiększenie umiejętności o 3 poziomy; summony silniejsze od wielkich kotów;
5Lv. •  leczenie powyższych ran' iluzja dotycząca terenu 160m2; zwiększenie umiejętności o 4 poziomy; summony porównywalne siłą do smoków;




Powrót do góry Go down
 
Broń
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nyralia :: Administracja :: Wiedza :: Mechanika-
Skocz do: