Vida Bogini Liczba postów : 44 Join date : 26/12/2014
| Temat: Poradnik Walk Sob Lis 05, 2016 3:38 pm | |
| Poradnik 1. Walki podlegają pod regulamin walk. 2. Ukryte Ruchy to akcje, o których nasz przeciwnik nie ma zielonego pojęcia. Np.: Gracz A jest skryty za kolumną, więc chowa się za kotarą. Istnieje szansa, że UR zostanie odkryty przez losową okazję.Zasady i korzystanie z UR:
- Możemy korzystać z niego raz na post (nie na turę).
- W wypadku niedomówień/błędów gracza.
- Skargi na MG będą ignorowane.
- Jeżeli akcja zostaje odkryta — nie powodzi się.
3. Wszystkie akcje pisania w god mode, czyli w trybie dokonanym, mogą być surowo karane przez MG, np. złamaniem ręki. Gracz powinien pisać w trybie niedokonanym, np. "Będzie starał się uderzyć go pięścią w piszczel.", "Spróbuje rzucić prosto w jego serce".[/i] 4. Walki między graczami odbywają się turowo. Podczas pierwszej kolejki gracz X atakuje, a gracz Y się broni. Zaraz po tym zaś następuje zamiana ról. Każda wymiana sumowana jest przez Mistrza Gry, który nadzoruje każdą walkę między graczami na forum. Czyli: -> Gracz X - Atak -> Gracz Y - Obrona -> Wynik tury przez MG -> Gracz Y - Atak -> Gracz X - Obrona -> Wynik tury przez MG 5. Atak - tutaj atakujemy naszego przeciwnika. Opis powinien być logiczny i zawierać różne opcje defensywy przeciwnika. W czasie ataku można się uleczyć, przyzwać stworzenie etc. 6. Obrona - czyli jak unikamy złowieszczego ataku przeciwnika bez zadawania mu umyślnych obrażeń. Umyślna obrona to np. "Rzucam sztyletem w gracza B, by do mnie nie podbiegł." 7. W obronie można także chwycić przeciwnika. Za to nie możemy ciskać kulami ognia, przyzywać różnych stworzeń, etc. |
|